Have Yourself a Merry Little Christmas

Per celebrar el Nadal a la nostra escola vam haver d'il·lustrar una postal.  Jo vaig decidir dibuixar una nena amb ulleres en forma d'arbre de nadal i floquets de neu representant l'alegria dels infants durant aquestes festes. Finalment, ho vaig pintar amb aquarel·la i llàpis de colors.
Aquesta activitat em va agradar molt ja que vaig poder treballar la il·lustració, que es una de les coses que més m'agraden. 

To celebrate Christmas in our school we had to illustrate a postcard. I decided to draw a girl with glasses in the shape of a Christmas Tree and snowflakes to represent the children's happiness during these holidays. Finally, I painted it using watercolor and colored pencils.
I loved this activity because I could work on illustration which is one of my favorite things.



Aquí tenim una fotografía de la postal durant el procés de pintura.

Here we have a photo of the postcard during the painting process.

CONVERSATION

0 comentarios:

Publicar un comentario